
Fins al diumenge 28, dins de l’estand de la Costa Blanca, es farà promoció intensiva dels encants de la localitat.
Des d’ahir dimecres i fins diumenge que ve, Callosa d’en Sarrià serà present en la Fira Internacional de Turisme de Madrid mostrant l’oferta turística del municipi.
Des de primera hora del matí d’ahir, l’alcalde callosí Andrés Molina, acompanyat del Regidor de Turisme, Rafael Gregori i de la Tècnic de Turisme Irma Seguí, han estat atenent professionals del sector, mitjans de comunicació i autoritats que s’acosten i interessen per la localitat que alberga ‘Les Fonts d’Algar’.
S’han posat en valor els molts encants turístics dels quals Callosa d’en Sarrià presumix, destacant la gastronomia, festes, entorn natural amb les seues rutes senderistes, esports de muntanya, parc temàtic i càmping, o el nou allotjament amb encant en el barri antic callosí, que si res ho impedix, estarà rebent visitants este pròxim estiu.
L’alcalde de Callosa d’en Sarrià, Andrés Molina s’ha mostrat “il·lusionat per les novetats, encara que xicotetes, que portem”, i va afegir que “és un orgull representar al teu poble i donar-lo a conéixer en un esdeveniment així”.
Són jornades maratonianes en les quals la imatge de Callosa es projecta al món des de FITUR amb l’ajuda del Patronat de Turisme de la Costa Blanca i la Diputació d’Alacant.
Debe estar conectado para enviar un comentario.