Aquest dissabte, a les 18h en el carrer Alacant, del nostre poble. La Vila s’enfontarà a l’equip de Parcent. Partida que decidirà quin representant Alicantí jugarà contra el primer equip de la lliga de València.

Necessitem la victòria per a passar. Es presenta una partida molt dura e interessant. Vos esperem. Amunt La Vila.